onsdag den 25. december 2013

Julegaver.

I går fik vi julegaver. Jeg var meget spændt og faktisk lidt bange for at jeg ikke skulle få nogen gaver, selv om der var en masse julegaver.
Jeg tjekker lige om der er julegaver til mig under juletræet.
Vi havde så mange gaver, at de ikke kunne ligge under juletræet allesammen.
Jeg kunne ikke vente. Så jeg fik min første gave virkelig hurtigt. Min mors og fars børnebørn Laura, Luna og Line var faktisk mere tålmodig end jeg. Jeg var faktisk overhovedet ikke tålmodig.
Hurraaa en "pive diller" Jeg har fået sådan et pive dyr af min fars menneskefamilie hvert år til jul. Jeg elsker den.
Hvad har du der??? Flere lækre pive dyr???
Jeg var meget heldig, jeg fik en julegave til...
Jaaah en pive trold. Elsker den.
Men det var ikke nok for mig, så jeg hjalp Line med at pakke hendes julegaver ud. Den familie er så langsom til at pakke ud, og jeg er nysgerrig.

Det er altså ret spændende...
Det var en dejlig jul. Og i dag har jeg sovet hele dagen. Jeg er fuldstændig udmattet.

Vuff...... og på gensyn til næste gang.

10 kommentarer:

  1. Ser ud til at ha været en dejlig jul <3
    knus Tina

    SvarSlet
  2. Merry Christmas to you and your family, best wishes from Yourspecialdog

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you and the same to you and your family.

      Slet
  3. Så mysigt du har haft det Laika!
    Jag förstår att alla blev glada när du
    hjälpte till ...
    Tänk, så snäll Tomten är ♡
    Hoppas att han kommer nästa år igen!
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jag har haft det så mysigt. Och jag hopper att Tomten kommer näste år, eftersom jag kommer att vara så söt tror jag, Vuf tilbacka.

      Slet
  4. Merry Christmas! It looks like you received some very nice presents, Laika!

    SvarSlet
    Svar
    1. And Merry Christmas to you. Yes, I had a lot of nice presents. I looooved it :-)

      Slet
  5. Merry Christmas to you! Looks like you had fun!

    SvarSlet
    Svar
    1. Merry Christmas back to you. The evening was enjoyabel and so was the presents BoL.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.