mandag den 11. november 2013

På besøg ....

I dag var det en særlig dejlig dag, med meget underholdning.

Først kom vores skorstensfejer. Jeg tror at skorstensfejeren kun kommer for at klappe mig, så jeg bliver ellevild. Min mor siger nu at han kommer for at rense vores skorsten.

Her holder vores skorstensfejers bil, og jeg går lidt rundt for at snuse efter ham. Jeg anede ikke at han var oppe på taget.

Da han var kørt, skulle vi ud at besøge min allerbedste sultne ven, Benn. Jeg elsker at være sammen med Benn, selv om han mere elsker min madskål.

     .
             Her står Benn og tænker: Mon Laika er med? Jeg synes jeg kan høre hende i bilen


Jaaah, Laika er med tænker Benn nok. Jeg står i bilen og kan ikke komme ned til Benn, selv om han danser rundt. Jeg vil også være med.
                                      

  Her snuser vi lige goddag til hinanden.
                             
                         
                                 Her begynder Benn vist at tænke på om jeg er en hanhund !!!
                       
                      Han tjekker lige. "Nej Benn, jeg er ingen hanhund, kan du ikke se det"?



Her ville min mor lige have et billede af to artige hunde, inden vi skulle hjem. Det var vi nu ikke meget for. Vi ligner nogen der har fået skæld ud. Vi har vist altid lidt dårlig samvittighed.
                     


Nu er jeg træt og ligger og slumrer lige som jeg plejer når jeg er hjemme.

Puha det var en hård, men dejlig dag.


2 kommentarer:

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.