mandag den 18. november 2013

Min fars knæ ...

I dag skulle min far have fjernet sine sting i sit knæ, efter at han fik jernknæet sat i. Det vil sige at i virkeligheden er det slet ikke tråd, men hefteklammer, der totalt ligner dem man sætter ugeblade sammen med. Jeg synes at det må være væmmeligt, men min far er jo såååå sej, så han sagde at det var ikke noget at tale om. Min mor siger dog, at han tog nogle smertestillende piller da de kom ud i bilen.

Jeg måtte ikke komme med, men det gjorde heller ikke noget for jeg var noget fornærmet på min far og mor.

Tænk i morges da jeg lå og sov rigtigt dejligt i min seng, som mine mennesker tror er deres, faldt jeg ud af den. Både min far og mor grinede så højt og længe, at jeg tænkte at det var da godt de lå ned for ellers ville de da være væltet. Og så kunne jeg jo have grinet ad dem.



                                 Her er jeg lige vågnet, og putter lidt hos min far.



Min mor kan se at jeg er ved at glide ud af sengen, og skynder sig at tage et billede. Hun skulle hellere have reddet mig.


Ha, min far er lige stået op og jeg snuppede med det samme hovedpuden. Jeg gaber lidt fornærmet.

                                 De griner stadig væk, så jeg ignorerer dem totalt.

Og så kørte de på hospitalet  med min far.

Da de kom hjem mange mange timer senere, skulle de have kaffe. Jeg tænkte at hvis bare pebernødderne kom frem - og jeg fik nogen af dem - så ville jeg tilgive mine mennesker for deres grineri.

Og jep, pebernødderne kom på bordet. Så mine mennesker er tilgivet.

Hov, min far er godt nok ved at sætte kagedåsen på bordet, men de par sølle pebernødder er da ikke noget at tale om.


                            Hej du mor er det alt hvad vi har af pebernødder?????????


Ja, jeg kan se at der en tilbage ned i hjørnet. Giv mig ... Giv mig....


                                 Dåsen er tom, jeg er den der er skredet...........

Min mor nåede ikke at pakke flere kalender gaver ind i dag. Måske i morgen....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.