søndag den 10. november 2013

Manicure .....

eller hedder det pedicure når det drejer sig om mine negle??? Det er jo faktisk mine tæer vi taler om.
Min mor og far syntes jo jeg trængte til at få klippet mine negle. Det er jeg jo ikke så meget for, for jeg kan egentlig ikke lide at de piller mig på tæerne. Min mor mener at det fordi jeg er kilden.


                         
Her prøver min mor at klippe mine negle på min forpote. Jeg sidder uroligt og prøver at hive benet til mig. 

Men min mor siger, at der ingen kære mor er !!! For mine negle er altså for lange.

          
                   Jeg kan jo også godt selv se det, når hun nu har taget billedet på den måde.

Så jeg må finde mig i det de to gamle finder på med mine tæer.                           

                                Jeg prøver at distrahere min mor lidt. Skal vi kysse?


Nå, vil du ikke kysse? Hvad så om jeg lige prøver at kravle op på dit skød mens jeg kysser?
                     

                        Hmm...  hun vil ikke kysse, så er jeg da heldigvis også lidt fornærmet.

                                        Min mor siger at jeg sidder rigtig uroligt.


Så blev det heldigvis overstået for denne gang. Jeg tror lige jeg vil tage en lur.
Tjek lige mine negle, ud imens jeg ligger her og tager mig en slapper.

                          
                                                                     Snork snork Zzzzzzzzzzz

Det blev nu også nogle flotte negle jeg fik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.