torsdag den 31. oktober 2013

Hyggedag med min bedste ven.

Min far er stadig ikke kommet hjem fra hospitalet, så derfor sneg jeg mig op og sov på hans hovedpude i nat. Min mor kan høre mit halsbånd rasler når jeg napper sengen, og hun er ikke så vild med at jeg ligger i sengen. Jeg tror at det er mit ID bevis, også kaldet et hundetegn, der rasler. Men jeg var smart og fik manipuleret halsbåndet af, så kunne det ligge på min beskidte pude. Jeg vil i hvert fald ikke ligge der.

Om morgenen vågnede min mor op til dette syn.                                  
                       

                     Mig der ligger i min fars seng. Jeg synes måske at jeg ser lidt skyldig ud.
                                                                 

                                       Halsbåndet på den beskidte hundepude.

Da vi var kommet op og havde fået morgenmad - jeg fik godt nok verdens kedeligste tørfoder - kom min allerbedste ven Ben på besøg. Jeg elsker at lege med Ben, og han elsker at spise min mad.
Vi blev lukket ud i haven for at lege, men vi er ikke rigtige ude hunde så det blev ikke til andet end lidt mundhuggeri mellem os, derude.


 Først bider jeg Ben lidt og så bider han mig, men det er nu kun for sjov. Vi synes selv vi ser drabelige ud.

Så fik vi da heldigvis lov til at komme ind.  Ben nappede med det samme, resterne af mit fantastiske tigertøjdyr. Det fik han da lov til for jeg så pludselig at min mor skulle til at have frokost. Jeg kastede mig op på sofaen i køkkenet, for når jeg står oppe på den, kan jeg faktisk tydeligt se hvilke lækkerier der står på bordet.
                         

                            Mig der står så jeg kan se hvilke lækkerier der er på bordet.


Man skal jo trods alt sikre sig at det kan betale sig at tigge ved bordet. Efter frokosten kom kaffen og småkagerne på bordet. Der kan det helt sikkert betale sig at sidde tæt på, så man ikke bliver glemt i farten.
                                        


                                           Min mor der spiser en småkage, slurp.

Min allerbedste og sultne ven, Ben ville da også lige sidde og tigge lidt, men   ha!!!   Han er jo ikke så stor som mig, så han sidder bare og håber at han ikke bliver overset.
               

                   Mig og lille Ben der prøver at hypnotisere småkagen ned i munden på os.

Men det virkede overhovedet ikke med den hypnose, så jeg blev nødt til at gøre noget på egen pote.

             

         Her laver jeg et trick med, først at skubbe Ben væk og så invadere min mor.
                          


                              mase hovedet ind imellem min mors mund og småkagen.
                             

                      Og så... Haps jeg napper småkagen. Så kan den lære det. Bøvs.                      

Ben er nok ked af at han er så lille, så han ikke kan lave småkagetricket.

Hvis min far læser dette i aften inde på hospitalet, vil jeg bare sige godnat til ham med et kæmpeslik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.